انهدام سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

انهدام سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از انهدام سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در ۱۵ روز اخیر در استان خبر داد و گفت: با انهدام این باندها ۱۶۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری، حدود ۶هزار و ۷۰۰ عدد فشنگ جنگی، ۱۵۴ تیغه خشاب و سه دستگاه بی‌سیم دستی کشف شده ‌است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 01
کد خبر: ۸۶۱۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از انهدام سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در ۱۵ روز اخیر در استان خبر داد و گفت: با انهدام این باندها ۱۶۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری، حدود ۶هزار و ۷۰۰ عدد فشنگ جنگی، ۱۵۴ تیغه خشاب و سه دستگاه بی‌سیم دستی کشف شده ‌است.

 

سردار «یحیی الهی» روز شنبه در مراسم نمایش سلاح و مهمات کشف‌شده در ساختمان مرزبانی استان کرمانشاه افزود: در ۱۵ روز گذشته معاونت اطلاعات مرزبانی با استفاده از سیستم‌های فنی نوین و نیز همراهی مرزنشینان عزیز استان که چشمان بیدار مرزبانی هستند، این سه باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی را در نوار مرزی شناسایی کرد و بر تحرکات آن‌ها سوار شد.


او عنوان کرد: این باندها در پنج عملیات در ۲ منطقه ثلاث باباجانی و پاوه منهدم شدند و هشت نفر از اعضای اصلی آنها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و یک دستگاه خودرو متعلق به آنان هم توقیف شد.

 

به گفته او، اسلحه کلت و کلاشنیکف از جمله سلاح های جنگی کشف شده هستند.

 

دشمن با قاچاق اسلحه دنبال مختل کردن امنیت ماست

سردار الهی با بیان این‌که دشمن به ‌دنبال مختل کردن امنیت و احساس آن در جامعه ماست، اظهار کرد: یکی از اقدامات دشمنان در این ‌راستا قاچاق سلاح به داخل کشور است.

 


حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم

او خطاب به شهروندان کرمانشاهی گفت: فرزندان غیور شما در مرزبانی برای برقراری امنیت و حراست از این مرز و بوم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

 

فرمانده مرزبانی استان از همه مرزنشینان استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: این قشر عزیز با تمام اقداماتی که برای ارتقای امنیت در مرزهای کشور و استان انجام می‌شود به‌خوبی همکاری دارند و نقش آن‌ها در تمام موفقیت‌ها به‌خوبی دیده می‌شود.

 

امنیت جامعه مدیون تلاش مرزداران همیشه بیدار کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم، مرزبانی جمهوری اسلامی را یک نیروی مقتدر، آگاه و مجهز به تجهیزات مدرن دانست و گفت: ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی مترصد استفاده از هر فرصتی از جمله وارد کردن سلاح به کشور و استان کرمانشاه هستند اما فرماندهی و مجموعه نیروهای مرزبانی استان با قدرت و قوت در مقابل آن‌ها ایستاده اند و اکنون هم شاهد متلاشی شدن چند باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و نمایش ایثار و رشادت مرزبانی هستیم.

 

«حسین خوش‌اقبال» افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون تلاش و کوشش مرزداران همیشه بیدار کشور و استان کرمانشاه است که امروز هم نمونه این تلاش‌ها را می‌بینیم.

 

او گفت: نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی عزیزان مرزبانی، آرامش و امنیت شهروندان ایرانی است.

 

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد./ایرنا

ارسال نظر